RHI

RHI

TABUNG KEBAJIKAN

TABUNG KEBAJIKAN

Rabu, 18 Julai 2012

Wakil Rakyat Umno sendiri turunkan bendera PAS?



Satu laporan polis telah dibuat pada 17 Julai 2012 mengenai seorang wakil rakyat Umno di Negeri Sembilan yang bergelar Dato’ Dr yang dilihat menanggalkan beberapa bendera PAS di sebuah jalan utama di negeri ini.

Laporan polis telah dibuat. Kita harapkan pihak berkuasa melakukan siasatan yang teliti tanpa memilih bulu.

6 ulasan:

XUMNO berkata...

Dah tak do kojo lagi ko wakil rakyat UMNONgok ni? Apo dokek bendegho PAS pun kau dah mengelotar?? Kau ni Dr. tapi otak lobeh toghok dari lombu. Lombo pun tak bangang macam kau doh. Den tak tau lah kau Dr. PHd ko atau doktor sakit.Kalau kau doktor sakit, den nasihatkan kau poi cek kepalo kau, mereng ko, gilo ko.

Tanpa Nama berkata...

osaah bangang haer..omak an sokolah 6 bulan yo musim jopon!!macho pun taktahu ... tapi dio katolah.. kok tesorompak dongan dokto ni... nak di kelengsetkan tolingo haer tu...sok poghot kok mongoning!!!

Tanpa Nama berkata...

Jika pihak bertanggungjawab, hanyo bertonggeng yo, tak buleh diharap, makno eh....kito buleh jugak turunkan bendero amno dan bn yang menyomakkan mato sobab eh dacing dan korih tu simbul kezaliman dan kekejaman bangso melayu yg jadi hambo yahudi.

Tanpa Nama berkata...

ni sumo pasal kes muhyidin turun tampin rasmi sjkc laa ni. abih cikgu n ajk surau/masjid kono korah poie. bndera pas yg ado kek topi jln spnjg laluan tpm sumo eh kono turun kan. konon eh nk tunjukkan yg sokongan org kek n9 pado bn masih kuat.

Tanpa Nama berkata...

doktor@yb nie poning dek daun kotom gak ee..hahahha

Lanun Laut berkata...

salam bai ,, ini dio penafian ABU HASHIM PEGERUSI JKKK BoNGEk , untuk pengetahuan pembaca Abu hashim ni telunjuk lurus kelingkeng berkait, popek di luar ghancong di dalam ,, dia nak kan Ketua Cawangan dio jadi calon iaitu Ramlee, Abu hashim ni memang dajal ,, mangkok ni bukan org Ghombau tapi org Bongek Banggang amik ank luar ghombau jadi Ketua Kampong hahaha baca printscreen link ini tuk baco apo abu hashim ni tulis ,,

http://bintongan.blogspot.com/2012/07/penafian-ketua-kg-bongek.html